انتخاب پارتيشن اداري مناسب

سامانه ساز سه دهه حضور فعال و خلاق در عرصه طراحي و توليد مبلمان اداري

سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

انتخاب پارتيشن اداري مناسب

پيمانكاران بازسازي و طراحان دكوراسيون اداري در مجموعه سامانه ساز ، انديشه هاي خود را در خصوص پارتيشن هاي اداري و نحوه انتخاب مناسب ترين گزينه براي پروژه شما را به اشتراك مي گذارند. اگر در حال برنامه ريزي براي طراحي دكوراسيون اداري يك دفتر اداري جديد هستيد ، موارد زيادي براي فكر كردن وجود دارد. انتخاب رنگ هاي مناسب ، فرش و پرده ها ، تا اطمينان حاصل كنيد كه راحت ترين و مناسب ترين گزينه را انتخاب كرده ايد، ذهن شما ناگهان پر از ايده وتصميمات مي شود.

انتخاب-پارتيشن-اداري


يكي از عناصر بسيار مهم در طراحي دكوراسيون دفاتر اداري كه ممكن است در همه اين مواقع فراموش شود،  پارتيشن اداري  است. پارتيشن اداري نه تنها به حرفه اي شدن ظاهر دفتر شما كمك مي كنند بلكه نقش مهمي در ايجاد محيط كاري كارآمد و كاربردي دارند. پارتيشن هاي اداري، به دلايل مختلف، يك عنصر ضروري از تجهيزات اداري هستند. اغلب، آنها معمولا بين كابين ها در يك ساختمان اداري قرار مي گيرند تا يك حريم خصوصي را در يك محيط باز برنامه ريزي كنند.

به اين ترتيب، پارتيشن اداري يك راه موثر براي هدايت كارمندان به فضاي شخصي خود هستند. پس از تصميم گيري در خصوص طراحي  دكوراسيون اداري  دفتر خود، لازم است انتخاب سبك و روكش پارتيشن اداري مناسب براي شركت خود را انتخاب كنيد تا مطمئن شويد كه دفتر كاري شما همانطور كه مي خواهيد آماده شده است. طيف گسترده اي از گزينه هاي پارتيشن اداري براي دفتر كار شما وجود دارد، از جمله پارتيشن هاي گچي و پارتيشن اداري شيشه اي ، پارتيشن هاي كامل يا نيمه كامل و طرح هاي منحصر به فرد كه با توجه به نيازهاي شخصي شما ايجاد مي شود.

در حقيقت، انتخاب پارتيشن هاي اداري ، كاري دشوار و گسترده است و ايده خوبي است كه انتخاب خود را با توجه به رنگ ، مواد سازنده ، سبك طراحي ، عرض و ارتفاع مناسب محدود كنيد. ارتفاع يكي از مهمترين ملاحظات است. اگر چه فاكتور رنگ كاملا قابل تنظيم است، فقط سه ارتفاع اصلي براي پارتيشن اداري وجود دارد و انتخاب پارتيشن باهرارتفاع براي شما مناسب نيست. يكي از سبك هاي محبوب در پارتيشن هاي اداري حالت نيمه ارتفاع است كه اغلب براي ساخت كابين در دفاتر باز استفاده مي شود.

اگر علاقه داريد دفتر شما به يك محيط آرام تبديل شود، ممكن است بخواهيد از پارتيشن اداري با ارتفاع كامل كه از كف تا سقف قرار مي گيرد استفاده كنيد كه بيشتر شبيه يك ديوار موقت است. نوع سوم پارتيشن كه معمولا در دفاتر اداري استفاده مي شود، سبك “آكاردئون” است، كه ظاهري مشابه با پارتيشن هاي با ارتفاع كامل دارند، اين نوع پارتيشن اداري به شما اجازه مي دهد تا دسترسي شيك و آسان بين فضاهاي جدا شده داشته باشيد.

مواد مورد استفاده براي ساخت پارتيشن هاي اداري شامل: شيشه ، گچ ، چوب و پارچه هاي سبك مي باشد. در مورد انتخاب مواد نيز تصميم گيري كاملا شخصي است كه براساس طرح دفتر، سبك دكوراسيون اداري و فضاي موجود شما برنامه ريزي مي شود.
به عنوان مثال، اگر شما مايل به انتقال نور طبيعي بهينه سازي شده باشيد ، پارتيشن هاي شيشه اي انتخاب خوبي خواهند بود، اما اگر قصد داريد به طور منظم  مبلمان اداري  خود را تغيير دهيد، مواد با دوام تر و سخت تر مي توانند گزينه بهتري باشند.

به غير از ارتفاع و مواد ، همچنين هنگام انتخاب پارتيشن اداري بايد امكان گسترش در آينده را در نظر بگيريد. اگر شركت شما در حال گسترش است، پارتيشن هاي متحرك يا پارتيشن هاي چرخشي كه بسيار سبك بوده و در صورت نياز به تغيير مجدد امكان حركت و تغيير مكان دارند، ممكن است بهترين انتخاب براي شما باشند.

در نهايت، هنگامي كه تصميم مي گيرد كه چه چيزي در پارتيشن اداري كاربردي تر و مناسب تر هستند، ممكن است بهتر باشد با يك متخصص درطراحي دكوراسيون اداري مشورت كنيد كه در طراحي فضاي اداري شما و انتخاب پارتيشن اداري مناسب با توجه به نيازها و بودجه ¬تان ، شما را ياري كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.