سادگي در طراحي مبلمان اداري سال ۲۰۱۸

سامانه ساز سه دهه حضور فعال و خلاق در عرصه طراحي و توليد مبلمان اداري

سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

سادگي در طراحي مبلمان اداري سال ۲۰۱۸

زماني را به ياد بياوريد كه ميزهاي كامپيوتر و مبلمان اداري از سنگ ساخته شده بودند. همه آنها در زمان خود مطابق مد روز بودند؛ اما خوشبختانه در سال ۲۰۱۸ مبلمان اداري داراي رنگ‌هاي تيره شده‌اند و در كنار آن بسيار سبك هستند.

در سال ۲۰۱۸ چه طرح هايي از مبلمان اداري و ميز كنفرانس در فروشگاه ما براي شما وجود دارد؟ در اين زمينه بايد گفت قالب طرح‌هاي ما را رنگ‌هاي روشن و قفسه‌هاي باز. طراحي‌هاي ساده و مدرن، و همچنين ظاهري تميز و بي‌آلايش، تشكيل داده‌اند. اين ويژگي‌ها باعث مي‌شود اتاق كار شما بزرگتر و روشن‌تر، بدون شلوغي و آشفتگي به نظر برسد.

چگونگي ادغام روندهاي طراحي ۲۰۱۸

اگر هنوز نمي‌دانيد از كجا شروع كنيد؛ شما تنها نيستيد. محصولات بسيار زيادي در بازار وجود دارند كه بدون كمك متخصصان شناخته شده و معتبر به رلحتي مي‌توانند شما را سردرگم كنند. حتي ممكن است به فكر اصلاح و طراحي مجدد مبلمان خود نباشيد؛ كه با كمك مشاوره افراد متخصص در طراحي مي‌توانيد متوجه آنها شويد.

فارغ از موقعيتي كه در آن قرار داريد، متخصصين مبلمان اداري سامانه ساز فرابين، مي‌توانند به شما كمك كنند. تيم طراحان ما به واسطه تجربه ۳۵ ساله در طراحي دفاتر اداري دانش و تجربه كافي براي كمك به شما در انتخاب قطعات مناسب مبلمان براي فضاي اداري تان را دارند.

همچنين نيازي نيست كه بودجه خود را بيش از حد نياز در نظر بگيريد. ما همراه با مشتري به دنبال گزينه‌هاي جذاب و ارزان هستيم؛ كه پا فراتر از بودجه آنها نگذارد. اگر شما آماده هستيد كه دفتر خود را كارآمدتر و به‌روزتر كنيد؛ همين امروز براي مشاوره با يكي از اعضاي تيم طراحي سامانه ساز، تماس بگيريد.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.