ميز مديريت كلاسيك و چند پيشنهاد فوق العاده

سامانه ساز سه دهه حضور فعال و خلاق در عرصه طراحي و توليد مبلمان اداري

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

ميز مديريت كلاسيك و چند پيشنهاد فوق العاده

ميز مديريتي

زبان بدن، لحن كلام و حتي ميز مديريت، همه و همه مي توانند بيانگر سبك مديريتي شما باشند. شما يك مدير هستيد و در طول روز بايد تصميم‌هاي سختي بگيريد. و تصميم‌گيري‌هاي سخت بدترين قسمت مديريت است. هر مديري دوست دارد كه تصميم هايش به خوبي و دقيق اجرا شود. براي همين هم از ابزارهاي بسياري براي بهبود بخشيدن به حُسن اجراي دستورات بهره مي‌برند. شايد شما هم با اين معضل روبه رو بوده‌ايد كه دستوري كه مي‌دهيد چندان دقيق اجرا نمي‌شود و همكارانتان دستورات شما را آن طور كه خود مي‌خواهند اجرا مي‌كنند، نه آن گونه كه شما مي‌خواهيد. گاهي هم مشكل جايي است كه اهميت دستورات را همكارانتان درست متوجه نمي‌شوند.
معضلاتي كه مدير در طول روز و ماه و سال با آن رو به رو است بي‌شمارند و ما نيز مانند شما آن را خوب مي‌دانيم، من در اين مقاله مي خواهم شما را با يك ابزار شگفت انگيز براي تأثير مثبت بر دستورات‌تان آشنا كنم. بله ميز مديريتي شما يك ابزار است كه مي تواند نقش مناسبي بر دستورات شما داشته باشد.
شايد تا به حال به ميز مديريت خود اين چنين فكر نكرده‌ بوديد. هر چيزي كه در دفتر مديريت شما گذاشته مي‌شود از دكوراسيون اداري تا زونكن پرونده‌ها و كامپيوتري كه در برابر شما قرار دارد، جملگي ابزرهاي مديريت شما هستند. مديريت در دنياي امروز بدون ابزار و بدون دانش امكان پذير نيست و مدير توانمند كسي است كه از هر ابزار مفيدي براي مديريت خود استفاده كند.

ميز مديريت گوياي سبك مديريت شما است

بگذاريد به ميزهاي مديريت نگاهي بيندازيم. ميز مديريتي گاه با طرح‌هاي مدرن و گاهي هم با طرح‌هاي كلاسيك ساخته مي‌شود. طرح هاي مدرن اغلب از متريال‌هايي مانند ام دي اف و اچ دي اف ساخته شده‌اند و طرح‌هاي كلاسيك از انواع چوب هايي مانند راش، گردو، بلوط، ماهگوني، گيلاس و كاج در همين ابتدا فرق اصلي را مي توانيد در تفكر به محيط دريابيد.
انتخاب يك ميز مديريتي چوبي با طرحي مربوط به قرن گذشته با صندلي‌هايي از جنس چرم طبيعي و نواركوبي هاي طلايي پرده‌هايي نسبتا ضخيم و نقش‌دار گوياي يك تفكر اشرافي سنتي و محكم و ثابت قدم در امور است. شما با اين گونه ميز مديريتي و ست كردن آن با مبلمان اداري خود مي‌توانيد به هر كس القا كنيد كه شايد بازار و زمانه تغييراتي داشته است اما شما مانند همه سال‌هاي گذشته ثابت قدم و بدون هيچ گونه اضطرابي دنياي تجاري خود را مي‌سازيد و به پيش مي‌رويد.
البته انتخاب ميز مديريتي چوبي يك اشكال بزرگ هم دارد اين دكوراسيون اداري و به ويژه اين گونه ميز مديريتي القا كننده عدم نوآوري مدير در روش‌هاي مديريتي نيز هست. يعني شما چندان از ايده‌هاي نو استقبال نمي‌كنيد. همين طور اگر زماني طولاني در دفتر خود با همكارانتان جلسه داريد يك پيشنهاد ويژه براي متعادل كردن فضاي دفترتان با ميز اداري چوبي و سنتي دارم.

 از گلدان پر گل استفاده كنيد

شما خرج كمي براي ميز اداري چوبي خود انجام نداده‌ايد پس يك حركت بسيار هوشمندانه براي ميز مديريتي خود انجام داده هميشه يك گلدان گل‌تازه و مناسب فصل بر روي ميز خود در گوشه‌اي كه به چشم مخاطب بيايد داشته باشيد. شما با اين كار به بيننده و مخاطب خود القا مي‌كنيد كه شكوفايي امري ذاتي و طبيعي براي شما ست و هيچ‌گاه از آن خسته نمي‌شويد. در انتخاب گل هم براي ميز مديريتي خود كمي دقيق باشيد. بدترين انتخاب گل رز است اين گل براي عشق و عاشقان است نه براي مديري كه به دنبال پويايي است. دسته گل داوودي به رنگ قرمز و زرد در روزهاي پاييزي مي‌تواند دفتر شما را سرشار از انرژي كند. حتما براي جلسات سخت خود از انرژي پويا و زيباي گل‌ها در دفتر كار سنتي خود استفاده كنيد مي‌توانيد دسته بزرگ گل‌ها را در كنار ميز مديريتي خود روي يك ميز كوچك نيم دايره با تكيه به ديوار قرار دهيد.
ميز مديريت هميشه قابي براي تصوير يك مدير است. از خدمه خود بخواهيد تا چوب ارزشمند ميز شما را هفته اي يك بار با پوليش‌هاي براق كننده چوب ماساژ دهند تا درخشندگي آن زير نور ملايم دفتر حس اعتماد به نفس را براي هر كسي زنده كند.

 عطر خوب دفتر شما

شما دفترتان را سرشار از چوب‌هاي قيمتي و خيره‌كننده كرده‌ايد چرا از بوي چوب‌هاي طبيعي و زنده استفاده نمي كنيد. يك عود چوب صندل يا چوب وتيور يا خس خس مي‌تواند آرامش را در دفتر شما به اوج برساند سخت ترين جلسات در چنين دفتر معطر خوش رنگ و البته باوقاري مي‌تواند به زيباترين شكل ممكن و با بهترين و برد، برد‌ترين توافقات به پايان برسد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.