بررسي ميز كارمندي مدرن

سامانه ساز سه دهه حضور فعال و خلاق در عرصه طراحي و توليد مبلمان اداري

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

بررسي ميز كارمندي مدرن

ميز كارمندي انواع مختلفي دارد. هر كارفرمايي با توجه به نيازهاي شركت ميزهايي را خريداري مي‌كند كه با مناسب‌ترين قيمت بهترين انتخاب را انجام داده باشد. ميزها فضاهاي كاري مستقلي هستند كه هر كارمند به بخشي از آن نياز دارد. اين كه ميز اداري را چگونه انتخاب كنيد بر عهده خودتان است. اما شركت‌هايي مانند سامانه ساز فرابين در حوزه طراحي دكوراسيون تجربه كافي را براي راهنمايي به شما در اين امور را دارند.
توجه به نوع چيدمان ميزهاي كارمندي نكته‌اي مهم است. براي مثال براي شركت‌هايي كه فضاي كاري محدوديتي نسبت به تعداد پرسنل دارند، انتخاب ميز كارمندي مدرن چندان زيبا به نظر نمي‌رسد. براي گفتن اين موضوع يك دليل واضح وجود دارد. زماني كه تعدادي ميز كارمندي به سبك مدرن را با فاصله كم در كنار هم قرار مي‌دهيد فضاي مناسبي ايجاد نمي‌كنيد. سبك دكوراسيون مدرن براي فضاهايي كه محدوديت فضا ندارند مناسب‌تر است. اين ميزها بايد با فاصله‌اي مناسب از هم قرار بگيرند و حريم خصوصي هر كارمندي به خوبي حفظ شود.
البته مدرن بودن در هر دوره‌اي از تاريخ به يك شكل بوده است اما آن چيزي كه در ذهن ما ثبت شده، فضاي مدرن يعني فضاهاي كلاسيكي كه زياد حس راحتي در آن معني ندارد و تركيبي از شكوه و جلال است. سبك مدرن براي هر فضايي سبكي است كه متناسب با تاريخ آن زمان باشد. در واقع طبق مد روز تعريف شده باشد و روح زنده‌اي از دكوراسيون در آن جاري باشد.

ميز اداري كارمندي

 

مشخصات ميز كارمندي مدرن

اول بايد بدانيم كه به چه ميزي مي‌گويند ميز كارمندي مدرن. همان‌طور كه مي‌دانيد عوامل زيادي بر روي مدرن بودن يك ميز مي‌تواند تاثير بگذارد. جنس چوب استفاده شده، سبك طراحي، حتي رنگ چوب و تزيين آن در طراحي ميز كارمندي مي‌تواند فضاي كاري مدرن را هم ايجاد كند.
امروزه ميزهاي كارمندي مزين شده‌اي در بازار وجود دارند كه از لحاظ ظاهر بسيار شيك و چشم‌نواز هستند. براي مثال ممكن است در كناره‌هاي ميز تراشكاري‌هاي زيبايي انجام شده باشد. در واقع ميز كارمندي مدرن علاوه بر ارگونوميك در نحوه ساخت، ظاهر شيك‌تري هم دارند.
برخي از ميزهاي كارمندي مدرن بر اساس نوع كاربردي آن، داراي كشو و كمدهايي هستند كه گاها بعضي از آن‌ها امكان قفل شدن نيز دارند. با اين كار امنيت پرونده‌ها و اسناد كاري نيز حفظ مي‌شود و احتمال گم شدن آن‌ها بسيار كم مي‌شود. براي هر كارمندي داشتن چنين ميزي حس قدرت به او مي‌دهد و سعي مي‌كند بهترين بازدهي در كار را داشته باشد.
ميزهاي كارمندي مدرن بايد در عين زيبايي، مقاوم باشند. مرغوب بودن جنس آن نكته مهمي است كه براي انتخاب آن بايد در نظر بگيريد. همچنين اين نوع محصولات مبلمان اداري بايد علاوه بر جنس مناسب، وزن قابل قبولي هم داشته باشند. بايد در نظر داشته باشيد كه امكان جابجايي ميزها در شركت‌ها زياد است. حتي اگر به دليل نظافت باشد نبايد شما را به دردسر بيندازد.

آيا ميز كارمندي مدرن براي دفتر كار ما ضروري است؟

اگر ظاهر دفتر كاري شما براي‌تان به شدت حساس است و كارمندان شما همه روزه با ارباب رجوع سروكار دارند ميز كار مدرن براي شما انتخاب مناسبي است. اين ميزها به دليل طراحي ساخت، طبيعي است كه قيمت بيشتري هم داشته باشند. بنابراين در صورتي كه انتخاب اين ميزها براي شما ضروري نيست، مي‌توانيد از ميزهاي ساده‌تري استفاده كنيد اما نكته قابل توجه اين است كه در نهايت ميز مورد نظر شما از استانداردهاي معمول برخوردار باشد. احترام گذاشتن به كارمند خود را با وسايل و امكاناتي كه در اختيارش مي‌گذاريد ثابت كنيد. مطمئن باشيد نتيجه اين كار بهبود روند كاري شركت شماست.
همچنين اگر دكوراسيون فضاهاي كاري شركت شما شباهتي به فضاهاي اداري با سبك مدرن نيست، با يك انتخاب نادرست هماهنگي آن را بر هم نزنيد. ميز كارمندي مدرن در كنار مبلمان راحتي با رنگ‌هاي شاد تركيب جالبي را ايجاد نمي‌كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.